SP PERFORMANCE CROSS DRILLED SILVER
- Tarcze hamulcowe SP Performance Cross Drilled Silver to sportowe, wiercone
tarcze dla kierowców ceniących sobie przede wszystkim niezawodność oraz komfort
użytkowania układu hamulcowego swojego auta. Otwory poprowadzone na wylot poza
niesamowitym wyglądem pomagają odprowadzać nadmiar gazów spod powierzchni
klocków zapewniając im stały kontakt z tarczą hamulcową, nawet podczas
ekstremalnego hamowania. Te same otwory, po każdym mocnym hamowaniu, bardzo
szybko odprowadzają nadmiar ciepła i obniżają temperaturę roboczą tarczy do
optymalnych wartości, zmniejszając w ten sposób zużycie tarcz i klocków. Tarcze
SP Performance w wersji Silver wyposażone są w unikalną, błyszczącą powłokę
antykorozyjną zabezpieczającą tarcze przed wodą, solą i innymi związkami
chemicznymi przyspieszającymi utlenianie żeliwa. Powłoka ta przedłuża odrobinę
proces wstępnego docierania nowych tarcz, ale daje w zamian niepowtarzalny
wygląd gładkiej, błyszczącej powierzchni, który świetnie współgra z felgami oraz
chromowanymi elementami nadwozia.
SP PERFORMANCE DIAMOND SLOT SILVER
- Tarcze hamulcowe SP Performance
Diamond Slot Silver to sportowe, nacinane tarcze dla kierowców którzy chcą nadać
swojemu autu niepowtarzalnego charakteru, a przy tym podwyższyć skuteczność i
niezawodność jego układu hamulcowego. Innowacją dostępną tylko w tych tarczach
są delikatne nacięcia przypominające kształtem diamenty, które poza niesamowitym
wyglądem pomagają odprowadzać nadmiar gazów spod powierzchni klocków zapewniając
im stały kontakt z tarczą hamulcową, nawet podczas ekstremalnego hamowania.
Łukowate, szerokie nacięcia dają natychmiastową reakcję auta na każde wciśnięcie
pedału hamulca, skutecznie oczyszczając klocki z pyłu i innych niepożądanych
zanieczyszczeń. Te same nacięcia w czasie deszczu zapobiegają pojawianiu się
cienkiego filmu z wody pomiędzy tarczą a klockami hamulcowymi zapewniając przy
każdym hamowaniu najwyższy możliwy współczynnik tarcia. Głębokość nacięć
odpowiada minimalnej grubości tarczy, dzięki czemu nie osłabiają one jej
konstrukcji dając Ci, niejako przy okazji, rzetelny wskaźnik zużycia tarcz.
Tarcze SP Performance w wersji Silver wyposażone są w unikalną, błyszczącą
powłokę antykorozyjną zabezpieczającą tarcze przed wodą, solą i innymi związkami
chemicznymi przyspieszającymi utlenianie żeliwa. Powłoka ta przedłuża odrobinę
proces wstępnego docierania nowych tarcz, ale daje w zamian niepowtarzalny
wygląd gładkiej, błyszczącej powierzchni, który świetnie współgra z felgami oraz
chromowanymi elementami nadwozia.
SP PERFORMANCE DRILLED SLOTTED -
Tarcze hamulcowe SP Performance Drilled Slotted to sportowe, nacinane i wiercone
tarcze dla kierowców ceniących sobie przede wszystkim skuteczność i niezawodność
układu hamulcowego swojego auta. Otwory poprowadzone na wylot poza niesamowitym
wyglądem pomagają odprowadzać nadmiar gazów spod powierzchni klocków zapewniając
im stały kontakt z tarczą hamulcową, nawet podczas ekstremalnego hamowania.
Łukowate, szerokie nacięcia dają natychmiastową reakcję auta na każde wciśnięcie
pedału hamulca, skutecznie oczyszczając klocki z pyłu i innych niepożądanych
zanieczyszczeń. Te same nacięcia w czasie deszczu zapobiegają pojawianiu się
cienkiego filmu z wody pomiędzy tarczą a klockami hamulcowymi zapewniając przy
każdym hamowaniu najwyższy możliwy współczynnik tarcia. Głębokość nacięć
odpowiada minimalnej grubości tarczy, dzięki czemu nie osłabiają one jej
konstrukcji dając Ci, niejako przy okazji, rzetelny wskaźnik zużycia tarcz.
Standardowo tarcze SP Performance wyposażone są w matową powłokę antykorozyjną
zabezpieczającą tarcze przed wodą, solą i innymi związkami chemicznymi
przyspieszającymi utlenianie żeliwa. W trakcie użytkowania, podczas nagrzewania
tarcz powłoka trwale łączy się z powierzchnią stopu. Jest to aktualnie jedno z
najlepszych zabezpieczeń dostępnych na rynku i sprawi, że tarcze jeszcze długo
będą wyglądały jak nowe - nie zardzewieją nawet po ich zarysowaniu!
SP PERFORMANCE DRILLED SLOTTED SILVER
- Tarcze hamulcowe SP Performance Drilled Slotted Silver to sportowe,
nacinane i wiercone tarcze dla kierowców ceniących sobie przede wszystkim
skuteczność i niezawodność układu hamulcowego swojego auta. Otwory poprowadzone
na wylot poza niesamowitym wyglądem pomagają odprowadzać nadmiar gazów spod
powierzchni klocków zapewniając im stały kontakt z tarczą hamulcową, nawet
podczas ekstremalnego hamowania. Łukowate, szerokie nacięcia dają natychmiastową
reakcję auta na każde wciśnięcie pedału hamulca, skutecznie oczyszczając klocki
z pyłu i innych niepożądanych zanieczyszczeń. Te same nacięcia w czasie deszczu
zapobiegają pojawianiu się cienkiego filmu z wody pomiędzy tarczą a klockami
hamulcowymi zapewniając przy każdym hamowaniu najwyższy możliwy współczynnik
tarcia. Głębokość nacięć odpowiada minimalnej grubości tarczy, dzięki czemu nie
osłabiają one jej konstrukcji dając Ci, niejako przy okazji, rzetelny wskaźnik
zużycia tarcz. Tarcze SP Performance w wersji Silver wyposażone są w unikalną,
błyszczącą powłokę antykorozyjną zabezpieczającą tarcze przed wodą, solą i
innymi związkami chemicznymi przyspieszającymi utlenianie żeliwa. Powłoka ta
przedłuża odrobinę proces wstępnego docierania nowych tarcz, ale daje w zamian
niepowtarzalny wygląd gładkiej, błyszczącej powierzchni, który świetnie współgra
z felgami oraz chromowanymi elementami nadwozia.
SP
PERFORMANCE SLOTTED
- Tarcze hamulcowe SP Performance Slotted to bezkompromisowe, sportowe,
nacinane tarcze dla kierowców ceniących sobie przede wszystkim skuteczność i
niezawodność układu hamulcowego swojego auta. Proste, szerokie nacięcia dają
natychmiastową reakcję auta na każde wciśnięcie pedału hamulca, skutecznie
oczyszczając klocki z pyłu i innych niepożądanych zanieczyszczeń. Te same
nacięcia w czasie deszczu zapobiegają pojawianiu się cienkiego filmu z wody
pomiędzy tarczą a klockami hamulcowymi zapewniając przy każdym hamowaniu
najwyższy możliwy współczynnik tarcia. Głębokość nacięć odpowiada minimalnej
grubości tarczy, dzięki czemu nie osłabiają one jej konstrukcji dając Ci,
niejako przy okazji, rzetelny wskaźnik zużycia tarcz. Standardowo tarcze SP
Performance wyposażone są w matową powłokę antykorozyjną zabezpieczającą tarcze
przed wodą, solą i innymi związkami chemicznymi przyspieszającymi utlenianie
żeliwa. W trakcie użytkowania, podczas nagrzewania tarcz powłoka trwale łączy
się z powierzchnią stopu. Jest to aktualnie jedno z najlepszych zabezpieczeń
dostępnych na rynku i sprawi, że tarcze jeszcze długo będą wyglądały jak nowe -
nie zardzewieją nawet po ich zarysowaniu!
TECHNOLOGIA
SCC, czyli Sinusoid Curve Chamfer to zaawansowana metoda produkcji tarcz wierconych stworzona przez SP Performance w oparciu o ich wieloletnie doświadczenia w branży. Większość producentów pozostawia na brzegach, w okół otworów swoich tarcz ostre krawędzie, które gdy tarcze osiągną wyższą temperaturę powodują naprężenia materiału, a w efekcie częste pękanie i niszczenie wierconych tarcz. Problem ten tylko częściowo zmniejsza ponowne hartowanie tarcz po procesie produkcji. SP Performance poza hartowaniem stosuje specjalny sposób produkcji tarczy, który pozostawia gładki, eliptyczny kształt w okół krawędzi otworu. Sprawia to, że struktura części roboczej tarczy staje się mocniejsza i mniej podatna na pękanie, a sam proces wentylacji i schładzania powierzchni klocków bardziej wydajny. W efekcie otrzymujemy trwalsze tarcze i oszczędności w postaci mniejszego zużycia zarówno samych tarcz, jak i klocków hamulcowych.