Start        Dostawcy        Sklep        Kontakt


    EBC STANDARD - Tarcze hamulcowe EBC Standard produkowane są z wysokiej jakości stali z dodatkiem miedzi. Pozwala to osiągnąć lepsze przewodzenie i odprowadzanie ciepła oraz przedłuża przebieg tarczy. Seria Standard posiada najwyższy dostępny na rynku stopień jakości i czystości materiału. Wszystkie tarcze EBC Standard produkowane są w Wielkiej Brytanii i przechodzą przez najbardziej rygorystyczne testy jakościowe aby mogły sprostać eksploatacji nawet w ciężkich warunkach. EBC Standard można stosować zarówno z klockami oryginalnymi jak i sportowymi - gdy naszym celem jest poprawa skuteczności układu hamulcowego.

 

    EBC TURBO GROOVE - Tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove powstały z myślą o kierowcach ceniących sobie przede wszystkim skuteczność hamulców. Poszerzona łukowata szczelina wzmaga przepływ chłodnego powietrza, powodując obniżenie temperatury klocków i tarczy hamulcowej, równocześnie odprowadzając pył, brud i gorące gazy lepiej niż prosta, która może wypełnić się rdzą i stać się nieefektywna. Nawiercone otwory odprowadzają gazy powierzchniowe przy hamowaniu z dużej prędkości jednocześnie nie osłabiając struktury tarczy jak przy wierceniu na wylot, co zmniejsza szansę uszkodzenia tarczy po długim użytkowaniu.

 

   EBC ULTIMAX - Nowa seria tarcz hamulcowych EBC Ultimax jest dostępna do wybranych modeli samochodów, oferujac znacznie cichsze hamowanie niż tarcze Turbo Groove, oraz zabezpieczenie przed korozją dzięki nowej technologii powlekania tarcz hamulcowych. Są to standardowych rozmiarów zamienniki oryginalnych części zamiennych w kolorze czarnym, poddane kosmetycznym nacięciom powierzchniowym, które dają sporo korzyści znacznie przyspieszając oczyszczanie i osuszanie się tarcz, oraz redukcje ciśnienia gazów pod klockami.

 

    EBC STANDARD - Klocki hamulcowe EBC Standard wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców Reg 90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie, a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami oraz szczeliną dylatacyjną zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki). Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu, po 450-600km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0.46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.

 

    EBC GREEN STUFF - Klocki hamulcowe EBC Green Stuff przeznaczone są do wymagających warunków jazdy miejskiej, charakteryzują się podwyższoną skutecznością hamowania aż do 600°C. Wyróżnia je wysoka początkowa siła hamowania, dająca kierowcy poczucie pewności od pierwszego naciśnięcia pedału hamulca. Istotą działania hamulców jest wytwarzanie pewnych ilości pyłu, co pozwala uniknąć wibracji tarczy hamulcowej (tzw. shimmingu). Pylenie klocków hamulcowych jest nasilone w okresie ich docierania, szczególnie w przypadku zużytych tarcz hamulcowych. W porównaniu z większością innych, klocki EBC Green Stuff generują mniejsze ilości pyłu i jest on łatwiej zmywalny. Do cięższych i szybszych samochodów oraz tych wyposażonych w silniki o mocy przekraczającej 200KM zalecamy produkty z serii Red Stuff oraz Yellow Stuff, które wyróżniają się jeszcze lepszymi parametrami.

 

    EBC RED STUFF - Klocki hamulcowe EBC Red Stuff wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Red Stuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160km/h na krótszym odcinku w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0.5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów.

 

Wstecz